Rozhovor o zákulisí a fungování Capri-Sun CUPu
Capri-Sun CUP je jedinečný. Jde o seriál sportovních turnajů pro děti, který motivuje k pohybu a zároveň přináší radost. I ve spolupráci s oblíbenými nápoji Capri-Sun, které u nás ve VITARu vyrábíme, a které jsou součástí projektu od jeho startu. Tak jako jeho zakladatel Leoš Pavlůsek, se kterým vám přinášíme druhou část rozhovoru o tomto unikátním seriálu. Tu první si můžete přečíst zde.
Pro jaké věkové kategorie aktuálně turnaje pořádáte?
Vše se točí převážně kolem dětí, které chodí do 1. třídy základních škol. Hokejový svaz organizuje soutěže pro hráče až od 2. třídy, takže naše akce jsou zpravidla úplně prvními zážitky z opravdového hokejového zápasu pro děti i jejich rodiče. To je největší přidaná hodnota, co můžeme nabídnout.
Jak probíhá přihlašování týmů do turnajů – může se zúčastnit kdokoli z dané věkové kategorie?
Máme vypracovaný vnitřní systém, kdy nenabízíme klubům možnost se do našich turnajů přihlásit, ale sami je dle plánu oslovujeme. Chceme tak zajistit pokrytí napříč celou republikou. K opakované účasti pak zveme jen ty kluby, se kterými byla mimořádná spolupráce, ale příště už je zařazujeme do programu pro jinou věkovou kategorii.
U jiných sportů cílíte zase na jiné týmy a kolektivy, nebo pracujete se stejnými dětmi, kteří zkouší i jiné sporty?
U inline hokeje, ledního hokeje a hokejbalu dochází k tomu, že se nám děti opakují, jenom hrají za jiný klub. V případě dalších uvedených sportů je to pak otázka setkávání se s úplně novými malými sportovci.
Jak na Capri-Sun CUP reagují hokejové kluby nebo školy, pro které turnaje pořádáte?
Bude to znít až přehnaně, ale opravdu se setkáváme jenom a jenom s vřelými a přátelskými reakcemi od všech účastníků. Podařilo se nám náš projekt opravdu dostat na naprostý vrchol. Máme v rukách něco, na co reagují dobře úplně všichni. Značka Capri-Sun dodala mé myšlence a charakteru projektu zlatavý nádech. A všechny své zkušenosti z práce s dětmi i ty pracovní z reklamy a marketingu jsem zúročil ve prospěch těch tří nezapomenutelných slov – Capri-Sun CUP.
Capri-Sun, dříve Capri-Sonne, je součástí projektu od jeho začátku. Jak se zapojuje do jednotlivých turnajů?
Capri-Sun je v rámci show vidět na každém kroku. Personál má dresy a čepičky s logem. Jeden z týmů hraje vždy v našich barvách – dresy, kalhoty a stulpny nesou barvy a logo značky. Ledová plocha je plná bannerů, vlajek a roll-upů. Vše pak umocňuje pohyb maskota Sunnyho po sportovišti. V bufetu nebo v restauraci je samozřejmě nasmlouván prodej Capri-Sunu, který popíjejí během dne i ledaři. Využíváme také pracovní pult Capri-Sun, který slouží jako první kontakt při příchodu rodičů a trenérů.
Nápoje Capri-Sun dostávají děti v šatně i jako odměnu. Jak na ně reagují?
Nápoje dáváme dětem vždy v rámci jednoho z ceremoniálů na hřišti. Do šatny si je pak nesou sami a celou cestu řeší problém, jak mají v šesti letech unést sami hokejové rukavice, hokejku a celou krabičku pitíček, když mají pouze dvě ruce (smích). Bývá to vždy velmi zábavné.
Událostí hokejové sezony bývá i Winter Classic, zápas pod širým nebem. Bude součástí i letošního ročníku?
Tuto venkovní show máme nejraději v podmínkách přírodního ledu. Máme za sebou dokonce turnaje na zamrzlém rybníku nebo umělém kanálu. Pro mírné zimy ale poslední roky využíváme výhradně kluziště s technickým ledem (umělým chlazením) a to nemá takové kouzlo. Stejně jako každou zimu ale zareagujeme na případné mrazivé dny a Winter Classic uspořádáme. Máme totiž velkou zásobu klubů, které o tento nevšední zážitek opakovaně projevují zájem.
Kolem turnajů se pohybuje řada lidí, kteří mají stylové oblečení a doplňky, dělají dětem zábavu. Ti všichni patří do vašeho týmu?
Pracovní skupina animátorů je základ našeho úspěchu. V tomto ohledu mám nejvyšší možné nároky a také dlouhodobě neměnnou a velmi oddanou partu, která se postupem času seskládala z členů mé rodiny, spoluhráčů mých synů, zaměstnanců naší agentury a těch nejvěrnějších přátel. Rodiče dětí zapojujeme do pomoci pouze v případě přípravy a úklidu ledové plochy a našich dekorací. Jedná se vždy o tatínky domácích hráčů, kteří nám tak šetří energii pro náš šestihodinový pobyt na ledě.
Kolik lidí váš tým aktuálně čítá a jaká je jejich role?
Bylo, je a bude nás vždy deset a já. Za mnou jdou veškeré přípravy a výstupy eventů. Richard Hrazdira se stará o zajištění účastníků. Můj nejstarší syn David řeší zvukovou techniku, prostřední syn Tomáš je zase osoba odpovědná za dobré jméno maskota Sunnyho. Akce nám moderuje Kuba Štefek, zdravotní službu zajišťuje moje žena Pavla. Komunikace s trenéry a dětmi spadá pod Kristýnu Jochovou, řízení utkání jde velmi dobře Petrovi Malému a ve stejné činnosti využíváme i našeho nejmladšího syna Martina. Musí s námi ještě vždy i někdo, kdo celou akci zaznamenává na video a pořizuje fotky. Taky bez řidiče a člověka, který vše naloží a vyloží - a je nám celý den k ruce – se na akcích neobejdeme.
Kolik hokejových turnajů čítá letošní ročník?
Pokračujeme se stejným plánem, tedy dvacet Capri-Sun CUPů.
Další informace a fotografie najdete na stránkách Capri-Sun CUPu. A těšit se můžete i na pokračování rozhovoru s Leoše Pavlůskem na našem webu!