Finanční oddělení
Jeden z výsledků práce tohoto oddělení vídají všichni zaměstnanci VITARu každý měsíc, když dostávají výplatu. A nutno poznamenat, že vždy včas. Podobně precizní je ale finanční oddělení i v mnoha dalších činnostech, kterým se věnuje, a které samozřejmě souvisí s financemi.
Veškerou ekonomickou agendu spravují účetní a finanční ředitelka. Zabývají se kompletní ekonomikou VITARu i dceřiných společností a dělají to velmi svědomitě. Vždyť za poslední roky společnost prošla řadou kontrol a auditů nejrůznějších úřadů a vždy bez jediného problému. „Musím říct, že není měsíc, kdy by nás někdo nekontroloval. Od zdravotních pojišťoven, přes sociální úřad po finanční úřad,“ říká finanční ředitelka Petra Brodecká.
Účetní mají na starosti také inventarizace majetku, vedou pokladny s hotovostí v různých měnách a spravují několik bankovních účtů. Finančním oddělením pochopitelně procházejí veškeré faktury, které je vždy třeba spárovat s objednávkami či dodacími listy a správně přiřadit k danému středisku. Je tedy jasné, že spolupráce s finančním oddělením prochází napříč celou společností.
Další oblastí, ve které finanční oddělení působí, je oblast týkající se klíčových investic do rozvoje a úprav potřebných pro chod společnosti.
Kdo stojí v čele?
Petra Brodecká, finanční ředitelka Ve VITARu od: 2012 Motto: „Pokud to neumíš vysvětlit jednoduše, nerozumíš tomu dostatečně dobře.“ - Albert Einstein Záliby: rodina, sport, knihy, víno, gastronomie |
Koho právě hledáme?
Momentálně pro finanční oddělení nehledáme novou posilu. Zkuste se podívat na další volné pracovní pozice ve VITARu, nebo nám na sebe dejte kontakt, a my se vám ozveme!