Personalistika
Každý, kdo pracuje ve VITARu, nebo by pro něj pracovat chtěl, přijde do kontaktu s personálním oddělením. To má samozřejmě na starosti výběr nových zaměstnanců i veškerou agendu s přijímáním spojenou, ale o zaměstance se stará také v průběhu jeho kariéry ve firmě. A pro zaměstnance toho dělá mnohem víc... Na co se všichni mohou spolehnout, to je etické a korektní jednání za všech okolností a v kterékoli fázi zaměstnaneckého poměru.
Co všechno má personální oddělení na starosti?
- Vyhledávání a výběr nových zaměstnanců a veškerá agenda s tím spojená.
- Práce se zaměstnanci v průběhu jejich pracovní kariéry ve VITARu. Součástí je motivace i hodnocení.
- Domluva a komunikace celé řady zaměstnaneckých benefitů včetně pořádání celofiremních kulturních, sportovních i volnočasových aktivit.
- Dohlíží na plán vzdělávání zaměstnanců, tedy různé semináře, školení či workshopy.
- Tvoří vnitrofiremní směrnice ve spolupráci s příslušnými odděleními.
Jak to u nás chodí?
Na personálním oddělení působí aktuálně čtyři ženy - personální řediteka, manažerka a dvě asistentky pro zlínské sídlo firmy a tišnovský výrobní závod. Konkrétní činnosti mají rozdělené rámcově, řada z nich se prolíná.
Jejich cíl je jasný: Spokojení zaměstnanci, kteří rádi chodí do práce a jsou pyšní, že pracují ve VITARu. Proto se snaží znát názory zaměstnanců a na jejich základě přispívat ke spokojenosti s pracovním prostředím, benefity i vztahy na pracovišti.
Personální oddělení spolupracuje s úplně všemi dalšími odděleními VITARu a je k dispozici všem zaměstnancům.
Kdo stojí v čele?
Bc. Pavla Polášková, personální ředitelka V personálním oddělení VITARu od: duben 2013 Motto: „Když se chce, tak to jde - na všem se dá domluvit.“ Záliby: rodina, cestování |
Koho právě hledáme?
Momentálně pro personální oddělení nehledáme novou posilu. Zkuste se podívat na další volné pracovní pozice ve VITARu, nebo nám na sebe dejte kontakt, a my se vám ozveme!